Marile mărci de produse românești sărbătoresc Ziua României la Auchan, într-o acțiune specială
Publicat pe 30.11.2023
Magazinele Auchan sărbătoresc Ziua Națională a României cu o nouă acțiune din cadrul Clubului Mărcilor Emblematice Românești, devenită deja o tradiție. Astfel, până pe 3 decembrie, zeci de mărci românești cu tradiție vor beneficia de o expunere specială în cadrul tuturor hipermarketurilor Auchan din ţară, cât și de promoții pentru clienți. În continuare, Auchan invită și alte branduri românești să se alăture clubului și să participe la promovarea produselor locale.
Lansată în 2020, din dorința de a aduce în atenția românilor unele dintre cele mai apreciate mărci autohtone de bunuri de larg consum, Clubul Mărci Emblematice Românești este o inițiativă unică pe piața locală de retail. Prin acest demers Auchan și-a propus să întreprindă cât mai multe acțiuni menite să evidențieze mărcile înființate pe plan local care se bucură de o îndelungată tradiție, în unele cazuri chiar și de peste un secol. Pentru acestea, în cadrul clubului a fost creată și secțiunea Clubul Mărci Românești de 100 de ani. Demersul sprijină producătorii locali și consumul de produse românești.
Cu ocazia acțiunii din acest an, produsele celor mai cunoscute mărci româneşti vor avea parte și de reduceri speciale. Clubul Mărcilor Emblematice consolidează relația aparte dintre Auchan, consumatorii săi și mărcile românești și duce mai departe gusturile şi valorile locale, reunind în prezent peste 40 de mărci naționale.
La Auchan, peste 90% dintre produsele alimentare provin de la companii din România, iar retailerul a dezvoltat un portofoliu important de parteneriate cu producători români, atât la nivel ultralocal, cât și național. De asemenea, pe rafturile magazinelor Auchan se regăsesc în prezent peste 1100 de produse marcă proprie, dintre care peste 700 sunt dezvoltate în România. Totodată, Auchan are peste 70 de produse în filiera Auchan, parteneriate pe termen lung prin care obține produse cu trasabilitate controlată de la sămânță până la raft. Recent, Auchan a organizat o acțiune dedicată proiectului de filiere, prin care a adus în atenția clienților producătorii locali cu care are încheiate parteneriate pe termen lung și prin care promovează pe rafturile magazinelor sale produsele românești.