Auchan România, dublu premiat în cadrul galei Employer Branding Awards 2023 pentru proiecte de resurse umane

Auchan România, dublu premiat în cadrul galei Employer Branding Awards 2023 pentru proiecte de resurse umane

Publicat pe 02.10.2023

Auchan Retail România a fost desemnat câștigător la categoria Best People Development Strategy în cadrul galei Employer Branding Awards ediția 2023, pentru centrul de excelență profesională Auchan Refresh, prin care susține eficient carierele, planurile și obiectivele angajaților. De asemenea, compania a primit locul al doilea la categoria Best Use of Employee Generated Content in an Employer Branding Campaign pentru Enciclopedia Video a Meseriilor din Retail - Meseria Mea în Auchan. Acest proiect reprezintă un demers de promovare a multitudinii de oportunități în carieră pe care Auchan le oferă în peste 50 de meserii distincte, destinat celor care sunt în căutarea unui loc de muncă sau care se gândesc la o schimbare de parcurs profesional.

Gala Employer Branding Awards oferă recunoaștere proiectelor, campaniilor și persoanelor care au susținut dezvoltarea brandului de angajator în cadrul companiilor cu activitate pe piața locală și premiază cei mai creativi și mai implicați profesioniști în resurse umane și comunicare în employer branding din România.

Centrul de excelență profesională Auchan Refresh, sub promisiunea „Tu la următorul nivel”, este umbrela sub care se derulează programele noastre de transformare a meseriilor pentru viitor (Future of Work) și a fost creat din dorința de a acompania angajații noștri în parcursul lor de evoluție și adaptare la provocările noilor dimensiuni ale activităților lor. Prin Auchan Refresh diferitele meserii sau roluri care se schimbă pentru a face față noilor tehnologii sau procese trec prin mai multe etape: Analiză (în raport cu evoluția și viitorul unei meserii), Diagnoză (nivelului de profesionalism și competență actual - teste profesionale, de abilități cognitive, teste psihometrice, centre de evaluare), Analiză rezultatelor și Planificarea traseelor (în raport cu strategia și obiectivele respectivei arii funcționale). Intervenție – Derularea parcursurilor de formare și dezvoltare (personalizate, în linie cu modul cum se transformă rolul sau meseria respectivă) și Ritualizare (standardizarea parcursurilor și menținerea aceluiași program de formare în procesele de induction).

Auchan şi-a asumat promisiunea de angajator „Te bucuri de viață” și, pornind de la aceasta, își propune ca demersurile de evaluare a angajaților săi să aibă cel mai înalt standard de obiectivitate, echitate și acuratețe, iar fiecare angajat participant să beneficieze de sesiuni de feedback și coaching în urma acestor acțiuni, astfel încât aceste demersuri să susțină cariera, planurile și obiectivele individuale de dezvoltare în aceeași măsură în care susțin viziunea și strategia companiei.

De asemenea, prin campania Meseria Mea în Auchan, desfășurată și în prezent, Auchan prezintă sub forma unor testimoniale video povestea reală a oamenilor din companie, din diverse departamente și poziții, oferind o viziune transparentă, cu o notă personală asupra meseriilor prezentate, astfel încât cei care se identifică cu o anumită poziție să se simtă cât mai aproape de potențialul lor nou job. Proiectul pune în evidență abilitățile și competențele profesioniștilor din Auchan, activitățile lor zilnice, dar și background-ul, parcursul, ambițiile, viziunea și opiniile lor cu privire la munca pe care o desfășoară în companie, oferind o viziune de ansamblu pentru cei care își doresc un loc de muncă sigur, într-un mediu de lucru plăcut și care îi susține, oferindu-le posibilitatea de a se dezvolta și a crește, având numeroase beneficii.

Episoadele campaniei Meseria mea în Auchan pot fi vizionate aici, iar mai multe detalii despre posibilitățile de carieră din Auchan pot fi consultate pe www.cariere.auchan.ro.