Auchan Retail România a implementat un asistent virtual inteligent, dezvoltat de DRUID, pentru automatizarea serviciului de suport tehnic
Publicat pe 08.02.2023
Dezvoltat de DRUID AI, platforma end-to-end pentru construirea de aplicații conversaționale de afaceri bazate pe inteligență artificială, asistentul virtual Felix este soluția identificată de Auchan Retail România pentru eficientizarea și automatizarea proceselor din zona de IT helpdesk.
Asistentul virtual Felix a fost creat pentru a oferi ajutor angajaților Auchan Retail România în trei direcții: suport pentru business, pentru aspecte tehnice, dar și pentru zona de e-commerce. În cele 6 luni de când a fost implementat, Felix a deschis peste 1600 de tichete, având o rată de succes de peste 98%. Cele mai multe solicitări au fost legate de suport Ecommerce.
Interfața de utilizare a asistentului virtual este simplă și intuitivă, deoarece Felix este accesibil prin intermediul unei conversații din Google Chat. Pentru a putea lua legătura cu Felix, angajații Auchan trebuie doar să acceseze asistentul virtual din lista de contacte și să îl salute. Ulterior, aceștia pot prezenta în chat situația pentru care au nevoie de suport. Angajații Auchan Retail România pot ulterior să îi transmită lui Felix date specifice referitoare la situația întâmpinată în oricare din scenariile disponibile.
După 6 luni de la implementarea acestei soluții, rezultatele sunt îmbucurătoare, fiind înregistrate creșteri atât în ceea ce privește performanța echipelor, cât și la nivel de business.
Situațiile apărute în magazine sunt identificate mai rapid și pot fi gestionate într-o manieră eficientă de către responsabili prin intermediul discuției cu Felix, direct de pe telefonul mobil. Astfel, timpii de așteptare între identificarea unei probleme și raporarea acesteia sunt reduși la minimum.
„Suntem onorați de încrederea pe care ne-a acordat-o Auchan, un nume de referință în retailul din România, adoptând tehnologia DRUID. Felix, soluție conversațională unică în țară, a fost creat ca răspuns la nevoia de a eficientiza procesele operaționale prin reducerea timpului petrecut cu activități de suport și IT helpdesk. Cu Felix, angajații Auchan Retail România au la îndemână un ajutor sigur, care le oferă răspunsuri rapide și utile. Suntem convinși că asistentul virtual inteligent va deveni imediat un partener de încredere al angajaților.”, declară Andreea Pleșea, Co-founder și Chief Customer Success Officer la DRUID.
„Suntem foarte mulțumiți de colegul nostru virtual, Felix, care a fost rapid integrat în colectiv. Rezultatele înregistrate deja în primele luni de funcționare ne demonstrează eficacitatea acestei soluții și ne încurajează să o dezvoltăm, urmând ca pe viitor să integrăm suport și pentru alte departamente”, precizează Alexandru Chiriac, Responsabil Digitalizare și Automatizare Auchan Retail România.
Cu ajutorul chatbot-ului Felix, fluxul de lucru intern în cadrul companiei urmează să devină mai eficient, rezultatul final fiind o experiență mai plăcută atât pentru angajați, cât și pentru clienții retailer-ului. În ceea ce privește dezvoltarea ulterioară a asistentului virtual, Felix urmează să integreze și suport pentru soluționarea situațiilor apărute pe linia caselor de marcat, facilitând discuții atât cu departamentul IT, cât și cu partenerii externi, precum și suport pentru logistică, pentru verificarea parametrilor de livrări.